2011/11/02

ジブリ美術館へ Went to GHIBLI MUSEUM

Dylan and I went to Ghibli Museum with Silja who's just started Uchideshi (living in the Aikido gym) from Finland.
we walked around the big park and took a nap on the grass.
That was nice holiday :)

BTW, I forgot to take my own pictures... ok,next time ;P

フィンランドから新しく来た内弟子、シリアちゃんと3人でジブリ美術館へ。
よく晴れた気持ちのいい日で、井の頭公園を散歩して芝生で昼寝をしました。
なかなか良い休日だった。

時に、自分の写真を撮り忘れました。
いや、なんかねー気が引けました。白人二人に挟まれて完全に観光案内のおばちゃんだった私。
ちょっと切なくなったりして☆まあそんなもんですかね。

 ジブリ美術館 GHIBLI MUSEUM

 巨神兵の像! Famous statue

 井の頭公園の池には亀が泳いでいました。 Turtle was swimming in the pond.

0 件のコメント:

コメントを投稿