2011/11/04

久しぶりのアリサンカフェ。 Went to Alishan cafe in a while.

3回目の日和田山ハイキング+アリサンカフェ。
今回は、内弟子仲間のシリアちゃんと三人でハイキングに行きました。
標準3時間15分のコースを2時間程度で歩ききって、私は息も絶え絶えでしたが、内弟子の二人はけろっと。内弟子は体力があるんすね。

We went to hiking and Alishan cafe where we had a wedding party.
Uchideshi (who living in dojo) had stamina that they cleared the hiking course in 2/3 of average time. They never ran out like me lol.



この日は副道場長のお誕生日で、先生のご家族、内弟子と(その嫁=私)でお誕生日会を開催したのでした。一枚も集合写真がないあたりが非常に残念・・・orz
Actually Nov. 3rd is pre-Dojo-cho's barthday. So we had a party at Alishan with his family.
BY The way, I should have took a picture of our group...

0 件のコメント:

コメントを投稿