2011/09/07

白樺湖でカヤック体験! kayak at Shirakabako-lake.

夏休みアドベンチャー第三弾は、白樺湖でカヤック体験です。
※第一弾は青森白神山地旅行、第二弾は佐渡、第三弾がこちら長野の白樺湖です。
we had a lot of trip in this summer. We went to the third trip, Shirakabako-lake.


会社の同僚から結婚祝いに貰ったアドベンチャーチケットを使って、白樺湖でカヤック体験をしてきました。夏休み最後の週末だったので、子供連れの家族に囲まれながらレクチャーを受けて、白樺湖を2時間くらいぷかぷかしました。
I got a present from my co-workers that was a adventure ticket. There were many choices and we chose "kayak".



景色がすごく奇麗で、行った事ないけど私のイメージの中のスイスみたいだった。
I'm not sure but it was like Switzerland, beautiful :) 

0 件のコメント:

コメントを投稿