2011/09/07

Go to SADO Island. 佐渡へ。

今年も鼓童のお祭り、アースセレブレーションに佐渡まで行ってきました。
日本のヒッピー祭りといった感じの夏フェスですが、今年で24回目と、なかなか長寿なイベントです。

鼓童のコンサートのすばらしさもさることながら、
島全体がちょーいい雰囲気で、ディランは今年4回目、私は2回目。すっかりファンです。

We went to Sado Island for join to Earth Celebration.
This was his 4th time and my 2nd time at the festival.
Kodo (professional Drams team) played fantastic concert.
And people who came to the festival were all So good ;)
We are Big fun of this Event!!!!

アースセレブレーションののれん。

私たちのキャンピングサイト、ディランが竹とビニールシートで屋根を作ってくれた。/Our camping site at a sea side park. Dylan made a roof!

アメリカ肉満点の出店の前でインタビューを受けていた、笑。外国人向けのECの宣伝らしい。
Dylan was interviewed by EC organizer in front of "American Beef" lol.

多賀さん、ゆきちゃんと一緒に鼓童のコンサートへ。ちょっとおめかし。
We went to KODO concert.

夕日に包まれた舞台はすごく幻想的。三宅太鼓に今年もしびれ。
At sun set time, the stage looked fantastic.

3日間の旅行でしたが、最後の日だけ奇麗に晴れた!うれしくて一枚。

後ろが見えないくらいたくさんの荷物を積んで、4人で埼玉へ。
多賀さん、ゆきちゃんありがとう!!!
This is one of the best memory on this summer ;)
Thanks for Taga and Yuki!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿