2011/07/04

りんちゃん宅へ Went to Rin's house

ちょっと間違えて、渋谷へ。というわけで、りんちゃんの家に行ってきました。
生まれて半年のこと姫。
ポッチャリ☆手首に胸キュン(古っ)でした。

あたたかい穏やかな家庭で、絆があっ て、癒されました。あとやっぱり旦那さんが育児に参加しているっていいな、と思いました。

ポイントは、手伝いじゃなくて、参加です。

I was in Shibuya,anyway, I went to Rin's house on last Saturday. It was first time I met her daughter Koto. She has great baby wrists. So cute!!

Rin and Her husband G made super relax & happy atmospheres.
I think how great it is that a husband gets in on raising children.
(I mean entry not help.)

Have a nice week!

2 件のコメント:

  1. 「ちょっとまちがえて」
    じゃなくて、
    「だいぶまちがえて」が正解。

    盗撮された、りんの足が太い。

    返信削除
  2. そだね、だいぶまちがえた☆
    りんの足は遠近法的な何かによって、足だけ別の人だね、

    返信削除