2011/07/19

家族デー。Family Day.









●1日目
北八ヶ岳へ登山へ。
白駒池と物見岩?とかそんな名前の場所へ行きました。標高2,000mを超えると空気はとても涼しく、空は嘘みたいに青かった。
痛風の父は、この日のために4日も禁酒して!の、登山。とっても楽しかったです。

●2日目
ナデシコジャパンの奇跡の勝利を見て、涙を流したあと、浦山に川遊びへ行きました。ちょっと水が少なかったけど、やっぱり川遊びはエキサイティングです!

●First Day
We went to North Yatsugatake national park, that is over 2,000 meters high.
We saw a pond named "Shirakoma-Ike" from "Monomi-iwa"? something like that.
The air was pretty crisp and clear. It was so beautiful .
By the way, my dad has gout. Drinking makes his gout worse. So because he was really looking forward to going there, he stopped drinking 4 days before to prepare! Unbelievable!!!

●Second Day
We watched the Football game between Japan and America with tears.
It was such a nice game ;)
After that we went to "Urawa river" for swimming.
It was exciting swimming in the river!!

2 件のコメント:

  1. 「物見岩」ではなく、「高見石」です。
    楽しかったね!!!
          母より

    返信削除
  2. 高見岩かぁ!物見岩って、ちょっとセンスないって思ったんだよね。私のセンスだった笑

    返信削除